Regn!!

Ursäkta att jag inte har postat på länge osv och alla såna ursäkter folk brukar använda, jag är av åsikten att ingen vill läsa ursäkter iaf så here we go😀

Det regnade igår! Vi var på väg och handla och det var lite mörka moln, jag tänkte shit nu kommer vi bli dyblöta. Som tur är så hann vi fram i tid till affären och gick in just som det började regna.

Efter typ en månad utan en regndroppe så var jag på rätt bra humör att få lite friskt regn som rensar luften och rätt nöjd av att ha hunnit fram till affären🙂 Men när jag väl kom ut så var det inget regn kvar.

Regnet som kom var det fjöntigaste jag sett, några få regn droppar som typ avdunstade på vägen ner! Stackars land, de behöver lite vatten nu!

Anyways, ville bara berätta min lilla story. Bli inte bittra folk som sitter hemma och har massa regn för ibland kan det motsatta vara lika illa i långa perioder!

Kommentera

