Vår i förtid

Idag har det vart riktigt härligt här i Madrid. Runt 15-tiden var det soligt och 20 grader🙂 Man får väl säga att man trivs rätt bra, det har vart bra väder hela veckan. Däremot ska det nog bli kallare nästa, men ska inte klaga då jag hörde mor min berätta att det var -20 imorse hemma i Örebro.

Imorgon blir det en liten extrasväng runtom i Madrid då jag ska på en rutinkoll hos doktorn genom jobbet. Allting kommer nog gå bra men det är alltid lite spännande att ta sig till ett nytt ställe, man vet aldrig vad som kommer hända!

Någonting man får säga om transporten här är att den är riktigt bra! Det är inte lika bekvämt eller folktomt som i Sverige, men det är alltid i tid och går väldigt ofta. När jag åker till eller hem från jobbet under ruschen så brukar det gå metro så där 1,5-2 min mellanrum🙂

Jag har inte lyckats ta några fina bilder på länge, men ska ta och ta tag i det och bli lite bättre. Njut av fredagen!

1 Response so far »

  1. 1

    orättvist!! Det är APkallt här.. Fy farao.. Nu vill vi ha vår här med!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

