Helgen V4

Jag tänkte berätta lite vad som har hänt i helgen, inget sådär jätte spännande. Det har varit en rätt lugn och skön helg.

Fredags så var jag och Alina och handlade i ett köpcentrum och åt även middag på ett ställe som hette RIBS. Vi beställde fajitas båda två som var riktigt nice!!😀 Rekommenderas, min enda kommentar är nog att ge lite mer salsa😛 Vi svenskar är ju glada för sås i alla dess former!😉

Vidare så var jag och letade joggingskor, hittade inga bra just då (fortsättning följer hoppas jag). Men Alina visade mig ett rätt häftig ställe, det är ett Jamon (grisben) museum, fast det är en restaurang.

Japp det är grisben på väggen🙂 De serverar mest det där också. Det är jätte känt här. Det är tillagat på något speciellt sätt men jag tror det är lite halvrått eller något.. typ något liknande norrlänningarna gör med ren eller något.. Iaf så avråds gravida att äta det så jag misstänker att det är lite halvrått😀

Vidare så fick vi stå i bilkö typ jätte långe och folk var som galna.. känns lite drygt😛

Iaf så åkte vi till Mostoles på en konferens grej i en kyrka där. Det var två amerikanare som pratade om olika sekter och grejer. Det var väl typiska amerikanare kan man säga🙂 Men trevligt folk var det där iaf. Amerikanaren hade en svensk farfar, så han kunde tusen tack😛

Söndag blev lunch hos Alina och lugna puckar, riktigt skönt! Vi var och tittade in en typisk spansk ort/by/village/pueblo. Anyways.. Det var riktigt mysigt, titta bara på detta lilla söta torg och smala gata:

Det var väl det mesta som hände i helgen tror jag.

Ha det fint så länge!

1 Response so far »

  1. 1

    Roligt att du har det så bra där brorsan. Det är verkligen härligt att höra.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

