Första inlägget

Jag har precis skapat bloggen, verkar som det stämmer att det är super enkelt att göra en blogg🙂 Även om jag är den sista jag trodde skulle skapa en personlig en😛

Jag tänkte iaf bara säga hej hej och testa skriva ett inlägg. Jag måste gå och lägga mig väldigt strax för att jag ska upp imorgon och jobba! Första dagen på ex-jobbet. Det blir spännande dels för att det är första dagen och dels för att jag ska hitta dit utan hjälp😀 Jag behöver ta tåg och metro för att ta mig till jobbet och sen ska jag navigera mig till kontoret vilket jag gissar kommer ske mest med hjälp av google maps (jag har vart smart nog och skaffat internet i mobilen i förhand).

Jaja, sov så gott allihopa och gå på skaren!

4 svar so far »

  1. 1

    Mamma said,

    Hej
    Kul att få läsa , ta gärn en bild på lägenheten nu när du börjar bli klar.
    Hoppas allt blir bra med jobbet, du kanske ska köp en bil, min kansske??

    • 2

      Hehe det går bra =) Jag ska ta bilder, men inte haft tid.
      Just nu räcker nog den publika transporten😀
      Men om du vill göra dig av med en bil så är jag ju frivililg haha🙂

  2. 3

    Du måste väl inte ha en ny mobil där nere eller? Det blev jag tvungen i USA… Lycka till på jobbet.. JAg är SÅ glad att du har en blogg! Tänkte häromdan att det skulle vara jätteintressant om du hade en blogg nu när du bor där nere….
    Följ min med=)


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

